DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: Blackchap 46 Maraşçım, çalışmaların gayet iyi gidiyo ancak şu işleri photoshop'ta nasıl yaptığını biraz anlatırmısın..?? Rica ediyorum. Blackchap sen ozel mesajlarina bak sana bisey gonderdim
DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Yeni çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyoruz. daha coooook beklersin onur :P zuaahahah eski mesajlarimi geziyordum hey gidi gunler hey neyse biraktim artik face isini zaten beceremiyodum :D:D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ ya arkadaşlar şu face yapmayı ögretmek isteyen birileri varmı aranızda hehe :) İyi Yapmışsın Murat :)
tresso34 yaa abi 10ur bisey sorcam su creation centre programını nerde bulcam birde stadyum yapma programını soleyebilirmisin
penguen Bende var programları ama nasıl kullanacagımı bilmiyorum ole duruyo evde siteye nasıl eklerim yardımcı olun yada msn yoluyla vereyim isteyene mailim : by_penguen@hotmail.com