balli79 bence cok güzel bir yama.gene eli kolu bağlı bom boş oturmuyor.aferin bence cok güzel olmuşbaşarılarının devamını dilerim
Fabolous bence pek benzetememissin ikisini de, yinede emegine saglik en cok begendigim faceler ingilizlerin yaptiklari faceler, cünki onlara bakinca hemen anlasiliyor kim oldugu
götveren hamitin dudak veya ağız kısmına biraz daha dikkat edersen ii olur emreyide duzletmen lazim hakkaten ama yeni yapmaya baslamissin ...gelişerek dewamı gelir umarım...
10UR Gayet güzel olmuş bu yaşta bence gayet iyi bir gelecek görüyorum sende çok güzel gerçekten hadi göreyim seni böyle devam
K@RT@L & C€NK en azından uğraşmışsın ama ben beğenmedim devam et güzel olacak ÖVÜNMEKTE ÇOK HAKLIYIZ BEŞİKTAŞLIYIZ
ultrAslan_bayram EWEET Hangi Programla Yapılıyo Filan bizede Öretin Örenmek Bizimde Hakkımız. SÖLEYİİİN
>>>©®AZY<<< arkadaş çok güzel faceler herkese katılıyorum emre kötü... ultrAslan_bayram a o-edit ile yapılıyor...