*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: 'Baba kusura bakma da seninkiler Loto Kuponu gibi bişey olmuş . Ewt... Zaten bu karne deil ki iddaa kuponu bedeni çıkarırsan ;) :)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz barış sen bekle adsl i bilgisyar giderse şaşma :D:D olm nolcak lan sen sınıfta kalacan nasıl iş bu lan 7 zayıf lan!!! düzen ver kendine.. Ya ben adsl istemiorm idare edioruz dial-upla... Yok bilgisayar gitmes bişi olmas... Evet 7 zayıf ama neyse ki "0" yok eğer "0" olsa düseltmek çok kasacaktı 1'leri düseltmek biras daha kolay...
blind guardian bende hiç zayıf yok. Kimya,Matematik-->2 Biyoloji,edebiyat,ingilizce--->3 almanca,fizik,din,sağlık,tarih,coğrafya---->4 beden,müzik---->5 ortalama 3,50 geliyo galiba. Daha karneyi vermediler. İnşallah teşekkür alırım. Bu arada barış allah seni bildiği gibi yapsın
fbercan25 Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra müzikten nasıl kaldın yaw baba sorma yaw hocayla takıstık flüt cal dedi calmadım...bi kere de derse gec kaldım sözlü notu verdi tartıştım hocayla inatlaştık o ders yapıyodu ben dersi kayantıyodum ondan sonrada böyle oldu....
neo_matrix23 beyler ben elazığ fen liseseindeyim notlar dusmesin diye bizim hocalar 1,2,3 leri falan dort yapıyorlar benim sadece edebiyat 4 digerleri 5 hocalar cok anlayıslı vallaha lgs ye giren arkadaslar olursa bizim okulu tavsiye ederim
frankly Orjinal Mesajı Yazan: neo_matrix23 beyler ben elazığ fen liseseindeyim notlar dusmesin diye bizim hocalar 1,2,3 leri falan dort yapıyorlar benim sadece edebiyat 4 digerleri 5 hocalar cok anlayıslı vallaha lgs ye giren arkadaslar olursa bizim okulu tavsiye ederim hadi ya hocalar 1 leri 4 mü yapıyorlar! Can kurban öyle hocalara
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Hellraiser'in 5 zayıfı var ama öğretmenlere para vereke bu işi çözüyor. tüm karnesi 5 :cokkomik: :cokkomik: 5 Tane var ama ancak 2 taneye indirebildim parayla.Matematikçiyle anlaşamadık para konusunda 2.dönem inşallah onuda belli ücret karşılığı 5 getireceğim.Ayrıca Geometri Hocasıylada menajerler yoluyla pazarlıklar sürüyor :cokkomik:
frankly Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser :cokkomik: :cokkomik: 5 Tane var ama ancak 2 taneye indirebildim parayla.Matematikçiyle anlaşamadık para konusunda 2.dönem inşallah onuda belli ücret karşılığı 5 getireceğim.Ayrıca Geometri Hocasıylada menajerler yoluyla pazarlıklar sürüyor :cokkomik: yaw nasıl konuşuyon hocalarla lan ben utanırım hocaya gidip hemen "Rakam Söyle!" mi diyosun ne kadar veriyon blki bende 2 .dönem mart. için yaparım
egozdemir Edebiyat 3 din 5 tarih 5 coğrafya 2 matematik 4 biyoloji 4 fizik 5 kimya 3 sağlık 2 ingilizce 4 beden 4 resim 3 müzik 4 + teşekkür
blind guardian bizim karneleri verdiler bugün umduğumdan daha iyi çıktı. İşte sonuçlar. Biyoloji-->2 Mat, Edebiyat, Kimya--->3 Din, Sağlık, İngilizce, Coğrafya, Almanca, Fizik--->4 Tarih, Müzik, Beden-->5 Ortalama 3,75. Teşekkür aldım. Ayrietten sınıf lise 1
blueeda olaya bak ya daha karnemi alamadım:( bugün sevgili müdür yardımcımız(!) teşrif etmeyince karne bayramdan sonraya kaldı!gerçi bende zayıf dolu karneyi eve getirmeye meraklı diilimde..:)