Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra
yaw mat. ne güzel 3 işte geometriyı 2.döneme kurtarırsın.valla karnen çok iyi.Biraz daha çalışmalısın :D tam benim hayal ettiğim karne
ya neresi ii?inkilap 68'den,mat 67'den,felsefe 67'den 3 geldi gelde deli olma...geometri biraz zor olcak ama bakıcaz bi icabına artık :)