fbercan25 karne geldi lise son tm deyim matematik:1 geometri:1 MÜZİK:1 dilbilim:2 edebi metin:3 fels:3 mantık:3 sosyoloji:3 beden:5 din:5 coğ:4 tarih:3 edebiyat:3 yaw mat geo tmamda abi müzik 1 gelmesi adama koyuyo.....
frankly Orjinal Mesajı Yazan: fbercan25 karne geldi lise son tm deyim matematik:1 geometri:1 MÜZİK:1 dilbilim:2 edebi metin:3 fels:3 mantık:3 sosyoloji:3 beden:5 din:5 coğ:4 tarih:3 edebiyat:3 yaw mat geo tmamda abi müzik 1 gelmesi adama koyuyo..... müzikten nasıl kaldın yaw
götveren Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra müzikten nasıl kaldın yaw sakın ole bi kucumsemeye kalkma ...ben L2 deyken muzik secmistim bi hoca gelmişti tam rehin bişiydi az kalsin kaliodum ..adam proje falan hazirlattriodu...en sonunda hocaya dedim "hocam sizin dersiniz müzik mi fizik mi???"adam kaldi ole ...ama sonucta bişi olmadi ilk donem 4 ikinci donem ayni ortalamayla 3 gelmişti...(bu arada ikinci sozlusune kalkıp kalktiğim gibi oturmusutm:D)
McLanE Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt şu anda karnem elimde we notlar aynen şöle ; Türkçe : 2 (Aslında 3 gelecekti ama edebiyat + kompozisyon birleştiği için 2 geldi :angry:) Din : 2 Tarih : 1 Coğrafya : 1 Matematik : 1 Biyoloji : 1 Fizik : 1 Kimya : 1 Fransızca : 2 Sağlık : 1 Beden : 4 Ingilizce : 2 Ortalamam : 1.63 Neyse ki ailem bilior tüm notları yani bişi demicekler... bu ne biçim notlar senin işin zor lise misin bilmiyorum ama liseysen düzeltmen lazım tabi üniversite hayalin varsa
emr_353 bu benimki mat:2 muhasebe:2 tde:3 fizk:4 kimya:4 biyoloji:2 bilg:5 ing:5 annem bu karneye kızdı babamda karne ödülü olarak yeni telefon almaya karar verdi :)
OutlandishTear TÜRKÇE: 3 MATEMATİK: 3 FEN BİLGİSİ: 3 VATANDAŞLIK: 3 İNKILÂP: 4 GAVURCA: 4 DİN: 5 RESİM: 4 MÖZİK: 5 BEDEN: 5 İŞ EĞİTİMİ: 5 TRAFİK: 5 GÖZEL KONUŞMA VE YAZMA: 3 YEREL EL SANATLARI: 4 Teşekkür aldım maalesef
frankly Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn sakın ole bi kucumsemeye kalkma ...ben L2 deyken muzik secmistim bi hoca gelmişti tam rehin bişiydi az kalsin kaliodum ..adam proje falan hazirlattriodu...en sonunda hocaya dedim "hocam sizin dersiniz müzik mi fizik mi???"adam kaldi ole ...ama sonucta bişi olmadi ilk donem 4 ikinci donem ayni ortalamayla 3 gelmişti...(bu arada ikinci sozlusune kalkıp kalktiğim gibi oturmusutm:D) küçümseme anlamı değil , sadece kalmasının nedenini sordum.
JustRelax Türkçe :2 Matematik :2 Fen Bilgisi :4 İnkılap Tarihi :3 Trafik İlk-YArdım :5 İngilizce :4 Din :4 Vatandaşlık :3 Bilgisayar :5 Resim :4 Müzik :3 İş Eğitimi :2 Beden Eğitimi :5 Almanca :1 ........... Türkçe 3 verseydi teşekkür alıcaktım ama babayı aldım ..!
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt şu anda karnem elimde we notlar aynen şöle ; Türkçe : 2 (Aslında 3 gelecekti ama edebiyat + kompozisyon birleştiği için 2 geldi :angry:) Din : 2 Tarih : 1 Coğrafya : 1 Matematik : 1 Biyoloji : 1 Fizik : 1 Kimya : 1 Fransızca : 2 Sağlık : 1 Beden : 4 Ingilizce : 2 Ortalamam : 1.63 Neyse ki ailem bilior tüm notları yani bişi demicekler... Baba kusura bakma da seninkiler Loto Kuponu gibi bişey olmuş .
götveren Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt şu anda karnem elimde we notlar aynen şöle ; Türkçe : 2 (Aslında 3 gelecekti ama edebiyat + kompozisyon birleştiği için 2 geldi :angry:) Din : 2 Tarih : 1 Coğrafya : 1 Matematik : 1 Biyoloji : 1 Fizik : 1 Kimya : 1 Fransızca : 2 Sağlık : 1 Beden : 4 Ingilizce : 2 Ortalamam : 1.63 Neyse ki ailem bilior tüm notları yani bişi demicekler... bariş sana bişi diim ...o notlarin arasinda beden yakışmamiş.:)sen oraya da 1 li 2 li bişii yaz da parantez icine 4 yaz yine:D
blueeda bende daha almadım pztsi alcam..1 tane zayıf kesinde 90+4te coğrafyada çıktı:)oda gelebilir:)
tifosie İngilizce-4 Almanca-5 Türkçe-4 Resim-4 Müzik-5 Beden-5 budur kardeşim durum :) teşekkkürde kaldık :)
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt şu anda karnem elimde we notlar aynen şöle ; Türkçe : 2 (Aslında 3 gelecekti ama edebiyat + kompozisyon birleştiği için 2 geldi :angry:) Din : 2 Tarih : 1 Coğrafya : 1 Matematik : 1 Biyoloji : 1 Fizik : 1 Kimya : 1 Fransızca : 2 Sağlık : 1 Beden : 4 Ingilizce : 2 Ortalamam : 1.63 Neyse ki ailem bilior tüm notları yani bişi demicekler... tebrikler barış bu karneyi getirmek cesaret ister valla..bide mısıra gidiyo adama bak :)neyse allah arttırsın :)
cracks ya notlarım güzel ama din yazılısına giremedim demiştim.yazılılar topicinde.din ve biyolojiye girememiştim.ama biyolojici 2 verde.dinci 1 verdi.gavur dinci.artık o adamı derrsinde deli etcem ama çaktırmadan.o gavurun yüzünden teşekkür kaçtı.puanım tutuyodu yoksa