Arkadaslar ben de filefront'tan indirdim az önce kurdum ve sorunsuz biçimde çalıştı..
Söylendigi gibi nerdeyse hersey harika olmuş,nerdeyse diyorum çünkü şahsen menülere koyduğu yeni ikonlar olsun arka planlar olsun hiç hoşuma gitmedi,neyin ne olduğu belliydi eskiden ve insanın gözünü yoruyo böylesi..
Diger hersey gercekten cok güzel olmus,ellerine saglık valla yapanın.