arkadaslar ben patch'i kurdum baya hosuma gitti(sanki sutlar daha bi duzelmis,ayak hakimiyeti gelismis gibi)ancak hiz konusunda bir problem var sizce normal speed'de iken sanki biraz yavas kaliyor yaniliyor muyum
bunu duzeltmenin bir yolu varmi?
birde bu patch uzerine turkce tezaurat ekleyebilirmiyiz bilgisi olan varmi?