Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter
ufffff şu renklere bak be, ne muhteşem formalar bunlar ya. Yoksa ben Fenerliyim diye mi o kadar güzel geldi gözüme. Ama arkadaşlar spark ve kel bu konuda bir numara biliyorsunuz. Türkiyeden onlara yaklaşan pek az arkadaşımız var maalesef. Hadi biraz daha gayret. TSL deki formalar bu kalitede olsun en az.
bence kel sparktan daha iyi.Ama ikiside müthis forma yapiyo!Türkiye'deki en iyi kitmaker 11 bence ondan sonra da bule...
kanaryagücü sana da tesekkür ederim.
alex bu arada deco sensin galiba insan fener mener bisey koyar avatarina falan :)