Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan
Bana göre Fenerbahçe'nin çubuklu formasındaki lacivert rengi tutturabilen tek adam kEL.
Helal olsun adama!!!
Evet bencede.Ayrica çok güzel bi sari kullanmis.
Bide oyunda kötü duruyo falan dedim de gayet güzel duruyo aslinda oyunda.Ben hiç maç oynamadan maça girme ekranindakine bakip yorum yapmistim ama maçta güzel durdu.Kötü duruyo dememin sebebi de avea logosunun büyük olmasiydi.Yani formaya karsidan bakinca kötü durdu.