ultraslan_9 scorpion ben sana mi yazdim ben kendi fikrimi söledim senin forman güzel deyil iste kanarya gücü daha güzel yapmiss kabul et alla alla sadece fromani beyenmedik diye
yashh26 yakalar doğru deil kanaryagücünün...kullandığı yaka adidasın bu seneki kreasyonunun yakası...fenerin formasının yakası geçen seneki yakalardan ( realmadridini gibi ortasında lacivert çizgi olandan )
Black God Orjinal Mesajı Yazan: yashh26 yakalar doğru deil kanaryagücünün...kullandığı yaka adidasın bu seneki kreasyonunun yakası...fenerin formasının yakası geçen seneki yakalardan ( realmadridini gibi ortasında lacivert çizgi olandan ) aaaaaaaaaa nasıl unuttum onu yaaa
Last_Blow kanaryagücü'nün formasında yaka yok ...Scorpion'un formasında ise sanki loglar kaymış gibi geldi bana ..
SCoRPioN ® Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_9 scorpion ben sana mi yazdim ben kendi fikrimi söledim senin forman güzel deyil iste kanarya gücü daha güzel yapmiss kabul et alla alla sadece fromani beyenmedik diye Oğlum sen deli misin ? Defol git ya.
alex85 Fenerbahçe Istanbul SK HOME AWAY THIRD FOURTH GK NOTE: For the HOME use 3D model #46 (Nike) to match the number and name on the back with their boxes.
Black God Abi bu adam forması eleştirilecek bi adam diil ama şu da varki avea logpsunun üstündeki ayyıldız simgesi acaip büyük