Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ®
Fenerbahçe Away forması da bence oyunda çok güzel duruyor. Forma High Detailed. Gerçeğiyle birebir aynı.
ibonun en son güncellediği beyaz formayı dikkatle incelemeni öneririm..
ilk olarak bu forma, adidas ezeiza template üzerine olmalıydı.. gerçeği öyle.. sonra şortta yanlış olmuş.. gene ezeiza templatine ait şort üzerine olmalıydı.. ayrıca forma üzerine çizdiğin çizgiler garip durmuş ve altına bide gölge efekti ekleyince dahada bi garip olmuş.. sanki çizgiler formanın 5-10 cm üzerinde gibi duruyor..
avea logosunda kullandığın mavi renk yanlış.. normal lacivert kullansaydın, gerçeği ile birebir olurdu.. ayrıca lacivert çizgilerin yanındaki sarı çizgiler, çizdiğin kadar kalın değiller.. çok inceler.. sonra güğüs üzerindeki adidas logosu oldukça küçük.. ve formada kullandığın beyaz biraz soluk.. daha parlak ve canlı bir beyaz kullanabilirdim
ben gene baştan dediğim gibi ibonun son yaptığı beyaz formayı incelemeni öneririm..
ayrıca sen eleştirilere açık bir insandın.. neden böyle tepki verdin anlamadım.. sonuçta çok daha iyisini yapabilecek bir insansın.. neyse umarım önerilerimi dikkate alırsın..