Ben bu bir kuruş'un mantığını anlamadım ama.. Son iki senederi Türkiye'de on bin lira kullanan var mı ki bir kuruş çıkarıyorlar. Heralde biraz dolar'a benzesin diye. Benim elime en büyük 50 ytl geçti ama bankadan değil. ATM'ler 50 ytl çekince iki 20'lik bir on'luk veriyor. Ancak heralde yüklü miktarlda para çekilince 50 ve 100 veriliyor. Gerçi 100 ytl'yi pek kullanacağımı sanmam. Yani dolmuşa bini "abi şurdan bir beşiktaş alsana" diye 100 ytl uzatırsam benim için pek iyi olmaz gibi. Bu arada 100 ytl ipek değil, batıracaksınız iyice devleti..