frankly abi düşünsenize minibüse biniyorsunuz elinizde bozuk ytl yok 100 ytl var sadece yani 100 melyon işe adam size 99ytl (99 melyon ) veriyo :D :D
egozdemir Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra abi düşünsenize minibüse biniyorsunuz elinizde bozuk ytl yok 100 ytl var sadece yani 100 melyon işe adam size 99ytl (99 melyon ) veriyo :D :D ya birde üstü kalsın dersek yanlışlıkla :hihi:
tayfurcan millet gidin postaneye kontürlü tele arkdaşlarınızı arayın inadına 20milyon verin....para üsütü olarak size gıcır gıcır para üstü versinler hemde kuruşlarıyla birlikte :D
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra yawas sallıyalım bıraz arkadaşlar :D :D niye sizi kandırıyim ki,inanmazsan inanma durduk yere niye yalan söyliyim
*{Bå®ô$_1905}* Bugün elime 20 ytl geçti... 20 ytl , 10 ytl , 5 ytl we 1 ytlnin eskisi gibi aynı olması güshel walla hiç olmazsa onnarda karışıklık olmaz... :type:
cekibico 100 ytl gördüm bi ark ta.. boyutu daa büyük eni fln.. euro ya benzetmeye çalışmışlar, rengini fln..