ben de ercan taner ve diger spikerlerin bazı sesleri var ama. oyuna import edemedim. daha dogrusu progam içinde yüklendi gözüküyo, bilen bilir, misal 3. golde spikerin "number three" dedigi dosyaları değiştirdim ama 3. gollerde hep eski versionu söyledi , benim yüklediklerim çalışmadı.