frankly ya adam sadece 2-3 sesi çevirmiş deneme olarak ama şimdi çalışıyormu yoksa uğraşmıyormu bilmiyorum.Ama bi ses yapmıştı yani
tas_baba yaw bu ses dosyası kimde varsa o koysun siteye yani ille onu yapanın koyması şart deilki varsa birinizde ve rapidshare ye ekliyemiyosanız gönderin bana ben ekleyip link 'i size vereyim MSN: xalo@hotmail.com