Orjinal Mesajı Yazan: son kral
arkadaşlar çeviriler geldikçe yapmaya devam edecem ...en kısa zamanda spikeri seslendirecek olan arkadaşın sesiyle size 2 .3 tane dosya sunacam o zaman dinler ve yorumlarınızı eklersiniz bu arada şu sabitleme olayına iyice takıldım :( hani online play olayı olmassa sabitlenmiyecekmi :lol: hani konuyu ikide bir aşşagıdan yukarı çekmek sıkıyo gündemde kalmalı sürekli bence... herneyse dediğim gibi çok yakında gerçek sipikerinizin sesiyle yapılmış kayıt sunacam eleştirilerinizi alacam devam etmek için..... :type:
Önce bişeyler ortaya çıksın, ondan sonra zaten en büyük desteği veririz. Ama daha ortada hiç bişey yokken, konuyu sabitlemenin anlamı yok. Sen gelişmeleri bu konudan yaz ve çalışmalarına devam et. Ve gerçekten yaparsan, en büyük desteği veririz...