Orjinal Mesajı Yazan: Cen_Tu
sseba&lefter benim yaptığım çalışmaya en çok sen ilgi gösterdin sağol. Ama aynı adam değiliz. Benim de çalışmalarım var. İnşallah en kısa zamanda tekrar görüşürüz.
evet senin sahaya giriş müziği olarak yaptığın Fenerbahçe marşını kullanıyorum, bir de Türkçe ana menünü kullanıyorum. İkisi de çok güzel. Ya zaten oyunla ilgili tüm patchleri ve güncellemeleri eksiksiz olarak yaptım da şu bünyeye daha online oyun oynayabilmek kısmet olmadı :mad: Host olarak oynadığım oyunu client olarak oynayamadım bir türlü. Bu sorunu yaşayan pek çok arkadaş var biliyorum. E-con S-4 router ver, port açtım, firewall kaldırdım, güvenlik duvarı kapalı, statik ip aldım :rolleye3: yapmadığım kalmadı, olmuyor olmuyor...Cen_Tu bir de senin wav2adx programını da denedim ses dosyalarını çevirmek için, Goldwave ile kaydettiğim sesleri çeviremedim. Unsupport diyor, daha önce de yazmıştım sana.