arkadaşlar uzun süredir üzerinde ugraştıgım türkçe sipiker dosyasının bağzı arkadaşlar tarafından geçmiş senelerde oldugu gibi uydurma oldugu söyleniyor.bu işin ciddiyetini belirtmek ve kanıtlamak amacı ile sizlere kendi sesimle yaptıgım iki ses dosyası yayınlıyorum içinde dosyaları nasıl yükleyip dinleyeceginizi anlatan bir tex dosyasıda var..bunlar sadece deneme amaçlı yapılmıştır tex ler hazır olunca en kısa sürede hazırlamaya çalışacam...ha bu arada sesimi begenmiyebilirsiniz ama spikerligi başkasına yaptıracam merak etmeyin..konuyla ilgili bilgileri zamanla sizinle paylaşacam bu arada( blue_83 ve siyahlabeyaz)isimli arkadaşlarımız bana ingilizce ses dosyalarını türkçe metne döküyorlar..kendilerine yardımları için teşekkür ediyorum sizlerinde türkçe metin hakkında yardımlarınızı bekliyorum....saygılar....SON KRAL..
:hugs:
not:mod arkadaşlar bu konuyu sabitler ise bütün arkadaşlarımız görebilirler..
ses dosyasının adı:son_kral_tr_ses.zip
http://rapidshare.de/files-en/253183/son_kral_tr_ses.zip.html
http://rapidshare.de/files-en/253183/son_kral_tr_ses.zip.html