ne taktiki be, beta demoyu oynamadiniz mi, oyun berbat, cok yavasdi.. Böyle oyun satilmaz, o yüzden ertelendi.. Oyunu komple yeni programlamislar.
CM 5 sayfasina girdim, bir kac haber var. Oyun daha hizlimis filan, bu ayin 18inde cikacakmis.
BETA Demoyu oynayip kötü yorum yapmak yanlis, cünkü o beta, Demoyla alakasi yok. Hem SCNin sitesinde sunulan Beta Demo resmi Demo degil. Yakinda demo cikacakmis, o zaman hep beraber görürüz, FM mi CM mi? bence CM daha iyi olacak. Bekleyin ve görün............