artık çıkmasa da olur:))
cm oynayan herkes fm ye geçti..
liglerin ikinci yarıları başladı Avrupa'da..
CM5 adı zaten sadece eski CM serilerini ifade ediyor..
yoksa championship manager oyununu akıl eden kişiler değil bu Eidos'dakiler..
şahsen pek bir umut beslemiyorum oyunun FM'den daha iyi olacağına dair..
gelecek sezona doğru çıkartırlar herhalde..o zaman da belki birkaç kişi alır:D