Erdinc_FB ABİ RESİMLER GİRİŞ SAYFASINDA VAR .HATTA DEMODA VAR..AMA SAKIN BUNLARI İNCELEME..HAYALLERİN YIKLIR.. AMA ADAMLAAR YAKLAŞIK 5 AY OYUNU GECİKTİRDİLER.İNSAN MERAK EDİYO DOĞRUSU..ACABA Bİ ŞAHESERMİ GELECEK DİYE...
NEWEST Oyun çıktı. Şuan ben indiriyorum. Yükledikten sonra oyun içinden ss ler yollayacağım... Edit: Oyunu indirebileceğiniz adresi ve ayrıntıları aşağıdaki linkteki mesajlarda bulabilirsiniz... http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43462&page=1