Orjinal Mesajı Yazan: xander44
Neyse ben bildiğim kadarıyla anlatamaya çalışayım port açma işlemine:
öncelikle ADSL modeminizle gelen bir standart IP nosu vardır(kılavuzda yazar) onu İnterne explorere yazın(benimki 10.0.0.2=> origo)(her modemin kendine ait ıp si var) size bir kullanıcı adı ve şifre soracaktır(sizin kullanıcı adınız ve şifreniz değil kullanım kılavuzunda yazan ÖR: kullanıcı adı: admin şifre: ...... neyse bunlar benimkiler) sıra geldi kurulum sayfasına girdikten sonra gelişmiş kuruluma girmeye gelişmiş kuruluma girdiğinizi varsayıyorum karşınıza WAN, NAT, Virtual Server gibi seçenekler çıkacak burada size uygun olanı seçip işleme port numarasını yazarak devam edeceksiniz (ÖR: PES4 için 5739 )bu sayıyı hem TCP olarak hem UDP olarak ekleyeceksiniz(biri upload biri download için)
Bu işlemin aslında daha kolay yolu olan portların hepsini açma var ama önermiyorum güvenli değil....
pes4 online sitesinde şöyle bir şey okudum:
"Hopefully you will now be able to play online as both Host and Client. However, for some using a router they are still unable to play as a client. My only suggestion is to enable DMZ, forward all ports above 1024, or disconnect the damn thing! "
DMZ'yi enable edin diyor. Herhalde senin bahsettiğin portların hepsini açma olayı. Bu konuda bilgin varmı? Yardımcı olabilirmisin?