egozdemir *arkadaşlar en başta versiyon yüklemeye gerek yok *portları aşağıdaki gibi yapın pes4 launcheri yükleyin çatır çatır oynayın
frankly Orjinal Mesajı Yazan: zizamort modem ayarlarından mesela kazaaya emuleye port açar gibi tam anlatsan diyorum o zaman sabit olr konun ok?
frankly Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 abi neyi napcam bi anlatsana ya abi napalım bilmiyoz kendimiz ogrencez maalesef
ceza99 bn sadece orda joain game dedm 2 kere oyun açtm menuyu yani....snr ne yapıcagımı bılmedıgım için gerı kapadm...
frankly Orjinal Mesajı Yazan: ceza99 bn sadece orda joain game dedm 2 kere oyun açtm menuyu yani....snr ne yapıcagımı bılmedıgım için gerı kapadm... joın game dedikten sonra eğer bağlanırsa lauch pes4 çıkar onu tıklarsın.sonra oyuna girer.online bolum sonra client orda sut tusuna bas onun ıp si çıkar direk entera bas tamamdır
tramp_1905 bize yardımcı olup napcaımızı anlatcak mısın yoksa bos konusmaya devam mı etceksın? Kullanıcı adı ve internet sayfa numarası werdiler tabi ama napıcaımızı bılmıyoruz dıyorum sana
ceza99 ya bunları nednew e karıstırdnzz...ılk o yazan arkaşlar onu yap bunu yap gir yazıodu onlarında her bıri ayrı yazıodu ama....en azında kolayydı..bu ne adsl alındıgında numara verddıler mı bımıorm abım ılgılenmşşti o dasu an şehır dısında....
frankly Orjinal Mesajı Yazan: zizamort adsl alırken size bir şifre kullanıcı adı ve internet sayfa numarası vermediler mi? sadece şifre ve kullanıcı adı verdiler bide benim ıp statik değil
frankly Orjinal Mesajı Yazan: zizamort adsl alırken size bir şifre kullanıcı adı ve internet sayfa numarası vermediler mi? ya bana ınternet sayfa numarası vermediler?