koç aynı router bende de var, bende aynı durumdayım, client oynayamıyorum. ama sorun 256 K da değil, çünkü 256 k ile client olarak oynayabilen çok adam var. Sorun bizim routerda galiba ama daha çözemedim. Almanyadan 3 MB lik hızı olan adama bile bağlanamadım ya client olarak, kafayı yiicem.