Orjinal Mesajı Yazan: Spocket
bunlarda benim fantasylerim


COk güzel olmus Spocket :applause:
Ama Galatasaray ve Adidas Logusu iki Formada degisik olmus. 4ü de ayni büyüklükde olsa daha da iyi olur ;)
EDIT
Ve birsey daha gördüm :
Siyah Formadaki sorta eski GS Logosu var, ve birinci Formanin sortunda hic bir logo yok. :)
EDIT2
Birde parcali Forma yaparmisin ve su yaptin siyah formanin beyazini ?
