Arkadaşlar formayı düzelltim. Sarı rengi ayarladım ve de öncekindeki omuz ve kollar tutmuyordu oınuda ayarladım, eğer collar tipini lapel ayarlarsanız yaka da süper olur.

Bir de öncekindeki göğüs ve omuzların birleşimini değiştirdim, sabri555 'in gönderdiği hagi resmindekinden farklı oldu ama böylesi daha güzel gibi sanki, adidas template i ile... ;)
ARKADAŞLAR EĞER SARI RENKLER YEŞİLE KAÇARSA LÜTFEN UYARIN ÇÜNKÜ %100 RENK KÖRÜYÜMDÜR.ne yazıkki elden bişe gelmiyor
bir de not düşeyim eğer bu formayı kullanacksanız sırt numarası rengini siyaha ayarlayın ve şortta da numara kullanmayın daha güzel olur