SCoRPioN ® Nihat formalar genel olarak güzel ama mavi formada eksikler var siyah kısımlar var baya ... Kolaltında falan.
NayguleR Sağolun ... Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Nihat formalar genel olarak güzel ama mavi formada eksikler var siyah kısımlar var baya ... Kolaltında falan. Sağol can ben zaten mavi formaya update çekecem yinede düşüncelerin için sağol;)
edeoo tebrikler gerçekten güzel formalar. ancak mavi kaleci formasının rengi biraz koyu geldi bana. ama yinede çok güzeller.
Black God gs store dememin nedeni sadece forma değil fantazi olarak üst eşofman , ultraaslan t shirti gibi ürünleri forma gibi kullanabilecek olmanızdır tüm templateler kendi yapımımdır , yakında diğerlerinide bitirecem
Elensar77 eywallah baba eheh istersen kaban da yap onlarla da oynaak yanlıs anlama dalga gecmiom ölesine
NayguleR Orjinal Mesajı Yazan: orcuncetin/avrilavigne eywallah baba eheh istersen kaban da yap onlarla da oynaak yanlıs anlama dalga gecmiom ölesine Ben ultraslanın Maçlarda giydiği poları yapacağım :)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: naygule® Ben ultraslanın Maçlarda giydiği poları yapacağım :) :( Özenti
NayguleR Orjinal Mesajı Yazan: kanaryagücü :( Özenti Ne alaka anlayamadım ben onu kaç aydır yapacam ama zaman olmuyodu ;) Hatta onun için ondan aldım :)