Orjinal Mesajı Yazan: zahido
spiker nasıl isminle hitap ediyo cagdaş.. tarif etsene sana zahmet, bende ayarliyim
öncelikle New Star Soccer klasöründeki save klasörüne giriyorsun oradaki Galatasaray-Mike Radlowski.nss (bende ismi böyle) save dosyasına çift tıklayıp aç diyorsun listeden program seç deyip notpadle açıyorsun ondan sonra açılan notpadde CTRL ile birlikte F tuşuna basıyorsun ve aranacak kelime olarak Mike yazıyorsun ilk çıkan Mike yazısının yerine ismini hemen yanındaki Radlowski'nin yerine soyismini yazıyorsun ama dikkat et onun yanındaki Mike Radlowski yazasını değiştirme onu değiştirirsen lisans geçersiz sayılıyor eğer doğru yaptırsan o satır şöyle olmalı: "Kutu" İsmin "Kutu" Soyismin "Kutu" Mike Radlowski "Kutu"
daha sonra aynı işlemlerle Galatasaray-Mike Radlowski.bak dosyayı açıyorsun ve bunda her bulduğun mike ve radlowski yerine ismini ve soy ismini yazığ kaydediyorsun ve saveli oyununu açıyorsun işlem tamamlanıyor
iyi oyunlar