Orjinal Mesajı Yazan: zahido
ya banada yollayabilirmisiniz şifreyi :) şaka şaka.. 2010 yılında "access violation ..... " diye başlayan bi hata verdi.. sizdede oldumu aynısı
2010 yılına gelemedim ama belkide oyunda bir problem vardır gelenler varsa cevap yazsın bizde boşuna o zamana kadar ilerlemeyelim
Orjinal Mesajı Yazan: BaFY__
Beyler 10 qün sonra çıktı oyundan register oldum ama yine hata verdi ne yapmm Lazım!!
kayıt kodunu veya ismini yanlış girmiş olabilirsin dikkatli gir biraz