gerçi ngn nickli arkadaş güzelce anlatmış ama biraz daha açıkca ben anlatayım.
1. adım: Oyunu build kısmını çalıştırmak istiyorsanız "crack" yapmayacaksınız. yaptıysanız umarım oyunun orjinal exe'sini yedeklemişsinizdir.
2. adım: Burada ki link'e tıklayarak Daemon">http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5>Daemontools'u yükleyin makinanıza.(reklam değil bre)
3. adım: birde Burada ki link'e tıklayarak dosya">http://www.cookieempire.co.uk/Sims2CD1PlayDiskRIP.zip>dosya/a>'yı yükleyin.(bu da reklam değil bre) bu çektiğiniz dosyayı herhangi bir isimde yeni klasör yaratıp içine atın.(sanırım 2-3 dosya olacak)
4. adım: Şimdi yüklemiş olduğunuz daemon tools'u kurun bilgisayarınıza.
5. adım: Ekranın sağ alt köşesinde eğer daemon tools'u kurduysanız bir icon çıkması lazım. (yoksa bilgisayarınızı resetleyin çıkacaktır)
6. adım: Şimdi o icon'a mouse'un sağ tuşuyla tıklayın. bir menü açıldı. oradan Virtual cd/dvd yazan sekmeye gelin. Orada "device 0" yazan yerde Mount İmage var.
7. adım: Mount İmage'a tıklayın. çıkan pencerede 3. adımda yaratılan klasörün içindeki dosyayı bu pencere yardımıyla açın!
8. adım: e oynayın artık! :type:
buradan Halil'e(Necromancer) teşekkürü bir borç bilirim :applause: