İlk aldığımda benimde ağzımın suyu akmıştı ama dün itibariyle yavaş yavaş soğuduğumu farkettim. Şimdilik sadece karakter yaratma olayı çekici geliyor. Zaten silip silip baştan yaratıyorum. Sims kıyafet, grafikle bu kadar uğraşıcağına(iyi olmuş onlarda kötü olmuş demiyorum), mesleklere, yaşayışada bir el atsaydı daha iyi olurmuş. Monotonluk sıkıyor bir yerden sonra yat, kalk, işe git, gel, skill arttır, işe git, terfi et, gel, zoraki arkadaş bul, işe git, terfi et...