tmm lem..sırf senin 4 cd lik sims 2 yi kurcam..ama yarına..ve uğraşcam..
kurdum..nası kurcaladın anlamadım :D
bak veronaville yi aç..ya da hangi semti kullanıosan...aç ve F1 e bas..yani sol alt köşedeki seçeneklerden "families" i tıkla..sonra hemen sağda create family var..onun solunda move family var..ordan taşındırıosun.. :applause: