Bence alsın yapımcılara dokunmasın-sadece dağıtsın oyunları. Belki biraz sıkıştırır yapımcıları ama en azından 2-3 senede bir warcraft-starcraft oynamak bizim de hakkımız dimi yani (batırmadıkları sürece)
Düşünsenize, Blizzard yarış oyunu yapiomuş :D