bende de çok az kasıyo. Cd'den olamaz çünkü iki arkadaşa daha werdim onlarda takır takır çalışmış. Bi de acaba windows'la mı alakası war bende win 98 war. onlarda xp. Bu arada benim sistem p4 1,8 256 mb ddr ram 128 mb ge force mx 440 arkadaşta da aynısı war ama süper çalışmış onda.