HaLuK beyler simsle ilgili her türlü bilgiyi şu adreste bulabilirsiniz: http://www.simstr.net.tc/ (reklam değil yardım amaçlı)
Venom yok bea 50 $ yani yaklaşık 75 milyon nerdeymiş 57 milyon gerçi cd'yi aldım yüklemeye çalışıyorum. "pop.package" dosyası sorun çıkarıyo napıcam???? yüklerken pop.package bulunamadı diyo önemli bişi mi yoksay diyorum da
Amorph Ewet arkadaşlar yazılan çözüm kesinlikle işe yarıyor.Arkadaşlardan sonra ben de hallettim. (Special Thnx To ngn)
Exvision Bende nero olduğu için söylenen yöntemden verim alamadım . Ama bir oyun içinde nero yu silip tekrar yükleyemem vallahi .
ngn onsiparişler için 57 milyon deniyodu bu arada not duseyim bunun calısaması için orginalexe gerekiyor eger crackı yuklediyseniz ve orginal exelerisaklamıyırsanız oyunu bastan kurmanız gerekiyor.
Amorph Baştan kurmaya gerek yok. 4. CD içindeki compressed.zip içinde sims2.exe mevcut.ona bi yere extract etmeniz yeterli olacaktır.
NecromanceR Arkadaşlar . ngn arkadaşım saolsun yapabildim . FOrumda yazmayla anlatması zor ama özelden 3dk lık iş . İsteyen olursa icq : 102006579 . Gelsin anlatayım ...
_Wolverine_ Arkadaşlar Sims 2 ' ye eşya , kıyafet... vs vs için download yapabileceğimiz site biliyor musunuz? www.thesims2.com ve www.thesimsresource.com var ama bunlar üyelik istiyor üye olamadım bir türlü bir de siz deneyin üye olmayı.Ortak bi üye olalım herkes kapsın.Üye olabilen söylesin şifresini kullanıcı adını bi zahmet tüm SCN yararlansın.ok mi? :cool:
Venom abi ya dövcem cd'ciyi. Aldım Sims 2 yi bozuk çıktı Değiştirdim o da bozuk çıktı. bi zahmet bana cd lerdeki tüm "compressed" klasörlerini gönderir misin? ayrıca şimdi üye olmayı deniyorum
Venom evet yazıyorum www.thesims2.com kullanıcı adı: venomscn şifre: 1234 ayrıca bana bi de 1. cd deki "SupportThe Sims 2_Code.exe" dosyasını gönderir misin? mail: venom_gs@mynet.com bi de özeline bak
ForzAslan Orjinal Mesajı Yazan: yasinemre YA ne yapaacaksınız ki boşverin sims i biraz pembeden sıyrılın. Eski the simsin pembe olduğu konusunda haklısın.Ama yeni oyun hakkında önyargılı olma.Oyun çok değişmiş.Mükemmel olmuş...Denemeden yorum yapıp başkalarınında aklını çelmeyin.
_Wolverine_ Venom olmuyor önce onaylanması mı ne lazımmış zaten bende bu yüzden sormuştum.Yaw Üyelik istemeyen bi site bulabilirsek yaşadık demektir.Yinede teşekkürler Venom kardeş
ngn www.weblebi.com hala onsiparişte 57.5 milyon isteyen bakabilir nfs u 17milyon falandı en son yenisi gelcek diye cıkarıyolr elden galiba bi bakın derim belki orjinal oyun alma konsunda biraz fikriniz degisir :)
2ampara***Womanizer yaa beyler yardım create a sim diorum makina kitlenio bunu önlemek için patch felan warmı yardım edin
2ampara***Womanizer allah rızası için bi yardım edecek yokmu.lütfen kendi adamalarımı yapamadan oyunun zevkini alamadım