Orjinal Mesajı Yazan: m.shahin
eywallah bilgiler güzel sims 2 4 cd çok kusra balmayın oynamam ..:!!!
çok değil güzel kardeşim,o kadar ayrıntıya az bile..
büyüğün olarak tavsiye ediyorum the sims 3 çıkmazsa en iyi insan simülasyonu olarak tarihe geçecek.. :cool:
tarihe geçecek bir oyunu oynamak istemez misin :)
anlatırsın çocuklarına''zamanında oynamıştım ''diye :cool:
onlar da sana hayran hayran bakarlar ve gidip arkadaşlarına hava atarlar :D
saygılarımla arkadaşım....