tallga_bjk hmm ok baştan indiriyim o zmn da yine aynı yerden indircem başka yer bulamadım.hata siteden olabilir mi??
tallga_bjk peki indirmedeki hata download acceleretor programından kaynaklanabilirmi??onla indiryrm da.eğer olbilirse normal download deniyim bide
janissarytr ya arkadaşlar yine forum kirliliği yaratmış olacağım ama lütfen birisi şu ole mix 1.5 in kurukumunu basitçe izah etsin :rolleyes: herhalde ilk önce ole mix 1.0 ı yüklemem gerekiyor şu anda onun partlarını indirmekteyim
SCoRPioN ® Forum kirliliği bu değildir. Yeni konu açmak konu kirliliğidir. Bu çok güzel bir davranış. Yalnız bu yama bende yok. O nedenle bilmiyorum.
janissarytr scorpion sen bu ole mix 1.5 i kurmasını bilirsin lütfen yazıver ne olucak sevaba girersin kısa ve öz olarak anlat yeter
janissarytr o zaman senin nickini kullanan ve fenerbahçeli biri yabancı forumlarda geziniyor haberin olsun
FB_Lee scorpion yanlıs anlama senın yaptıgın ıse bısey demedım hatta saygı duyuyorum yanlıs bısey dedıysem kusura bakma
FB_Lee tallga_bjk arkadasın aynı sey bendede oluyor 56k uzerınden baglanırken dosya ınerken baska bır sey ıle mesgul oldugun zaman mesela 10dk kadar var dior fakat zınk die dosya ınıyor o download programını bende kullanıorum bazı ındırdıgı *.rar lı dosyaları tanımlaymıyo makina birlikte ac deyip winrar ı kulan
GencFB33 yau ben bmp uzantılı resimleri alıp pes/kitserver/kdb dosyasının içinden gx ve px dosyalarına yapıştırdım. scorpion demiş 1-2-3-4 e basarak forma deişebilir die.oyuna girdim forma seçme yerinde 1 falan bastım ama maç başlayınca herhangi bir deişiklik olmadı. ne yapmam gerekiyor yoksa yanlıuş mı yaptım. yardım ederseniz sevinirim.. teşekkürler. :)
önen ben şükrü saraçoğlu yaması indirdim ama hangi dosyanın yerine import edeceğimi bulamadım. :meksika: