fenerium1907 Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® MDL dosyasından kaynaklanıyor. Çözümünü ben de bilemeyeceğim. Neyse Scorpion kardeş ben sorunu çözdüm de sana bir şey daha sorucam elimde karmponlar var bunları nasıl import edicem :icon_cry:
SCoRPioN ® Krampon Import konusu hakkında hiçbir bilgim yok. Wolf'un yamasıyla birlikte gelen kramponları kullanıyorum.
fenerium1907 Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® Krampon Import konusu hakkında hiçbir bilgim yok. Wolf'un yamasıyla birlikte gelen kramponları kullanıyorum. O kramponları nasıl kullanıyon patchi yükleyince otomatikman yükleniyor muı???
İsildur Bende türkçe menü yüklü.Oyunda Edit Mode'ye girdiğimde pes4.exe hata veriyor ve windows'a dönüyor.(Türkçe Menüyü yapan arkadaşın sonradan düzeltme amaçlı yaptığı yamada yüklü) Birde PES 4 Top Paketi ile Türkçe Menüyü bir arada kullanamıyorum.Yükleniyor... dedikten sonra pes4.exe hata veriyor.(Şu anda top paketini kaldırdım oyunu o şekilde türkçe oynuyorum)
janissarytr scorpion ben senin şürü saraçoğlu patchinin 2.0 versiyonunu yükledim ama son çıkan 2.01 i maalesef yükleyemedim lütfen kısaca yazar mısın?
Joetri arkadasim hem konu açiyosun hem de buraya yaziyosun neden forum kirliligi yaratiyosun?Yapicagin farkli bisey deiil ilkini nasil yüklediysen ikinciyide aynen yükliycen.
Joetri Orjinal Mesajı Yazan: sertelulcan ya kızma ya sabahtan beri bekliyorum da ondan öyle oldu :bilmemki: yinede sağol :) ok :)
volkantopc Orjinal Mesajı Yazan: fenerium1907 Neyse Scorpion kardeş ben sorunu çözdüm de sana bir şey daha sorucam elimde karmponlar var bunları nasıl import edicem :icon_cry: fenerium kardes bu mdl dosyasını nasıl hallettin biraz anlatabilirmisin???? aynen dediğin gibi bendede corba gibi oluyor.... :,(
tallga_bjk TheWolf Furry Evolution Patch v1.0 Kurulumunu nasıl yapabilirim acaba??versiyon1.0 ve 3.0 var ama bu yok!! yardımcı olursanız sevinirim
tallga_bjk TheWolf Furry Evolution Patch v2.0 Kurulumunu nasıl yapabilirim acaba??versiyon1.0 ve 3.0 var ama bu yok!! yardımcı olursanız sevinirim
tallga_bjk yok mu cevap veren??extracta problm çıkaryo en başta onla ilgili bişy yazıyo ama anlamadım.break operation çıkıyo bende de
SCoRPioN ® Winrar'la export ederken mi problem oluyor ? ________________________________ FB_Lee biz bu işi eğer zevk alarak yapmasaydık, bugün buralarda olamazdık. SCN Forum üyelerinin sorunlarına her zaman cevap veririm.