Çok fazla film izlemem aslında. İzlediğim/gittiğim bir çok filmi de beğendim..
Yeşil Yol>>>Sinemada izledim ve gerçekten ağlamıştım, ablam hıçkırdığımı da söyler ama inanmıyorum hehe :)
Gladyatör
Pearl Harbor
Halka
Truva
Bir de atv iki kez falan göstermişti, John Travolta oynuyordu, filmin adı da "Mucize" idi sanırım. Hatırlayan vardır belki :) Eğer doğru bilgi verdiysem...
**Edit**: Son Samuray'ı nasıl unuturum !? :o