kimse kral arthur'u söylememiş...iyi o zaman ben bi de onu söyliyim (hangi filmi tavsiye edersiniz konusu değil biliyorum..)
filmin genel konusu asında palavra, ingilizlerin klasik efsanelerinin ballandıra ballandıra anlatılması yani, direk savaş falan...çok gördük bunları...haklısınız
ama emin olun filmdeki SAXSON kralını başka yerde görmediniz....o saxson ordusunu başka yerde görmediniz....filmin adı kesinlikle Kral Saxson falan olması lazımdı....öyle bir karizma öyle bir ağır adam tavırlar, öyle bi kodummu oturturum havası yok başka kimsede...
ciddi söylüyorum sadece saxson'lar için izleyin derim izlemediyseniz de...
filmin sonunda ben 1-2 saat içimden acaba bizim fatih ya da kanuni falan onlarla kapışsaydı nolurdu falan...tabii o kadar değil, alırdık paçalarını aşşa... :)