Orjinal Mesajı Yazan: zizamort
patch match gerekmiyor portları ayarlarsanız sizinle aynı versiyon olanlarla rahat oynarsınız kendimce test ettim
hocam port ayarı nasıl yapılıyor. Bende e-con router var 256K ADSL, bir türlü bağlanamadım oyuna. Router'ın firewallını da kaldırdım, windowsun güvenlik duvarı da kapalı. PES4 settingsten online sekmesine tıkladığımda port olarak default da gözüküyor, 7539 falandı galiba yanlış hatırlamıyorsam. Ama daha online oynayabilmek kısmet olmadı. Bu arada online launcher programı da kurulu, hani şu Mırc gibi çalışan program var ya. Ama sadece adamlarla chat yaptığımızla kalıyoruz. Bir oynayamadım valla:mad: