koç ben port açtıktan sonra iki kez, host olarak maç yaptım. Ama ikisinde de yarım kaldı, belkide karşıdaki herif kaçtı bilmiyorum, çünkü 1-0 galiptim. Benim sana sorum şu, ben host olarak oynamama rağmen, daha hiç client olarak oynayamadım. 256 K adsl var bende. Acaba ondan mı. Client olarak bağlanmaya çalıştığımda karşı taraftaki adam benim bilgisayarın ismini ekranda görüyormuş ama sonra disconnected ya da unable to connect hatası veriyo. Bazen de waiting diyo bekle Allah bekle :mad:
Bilgin var mı? Ben de Avrupa odasına takılıyorum. Nickim Zeki Rıza Sporel. Bilgin varsa yardımcı olurmusun.