Dünyadaki her sorun Amerika'nın ve batının üzerine atılıyor... onlarda tüm sorunları müslümanlara. Herkez vada vada şu böyle yapıyor bunlar böyle planlar yapıyor yok bunlar şöyle yaptı şimdi, ben bu olayadan faydaşlanmak için şuna iftira atacam vs.
Insanoğlu ve her milletin insanı sorunların çözümünü kendinde aramalı... şimdi bikere ben faşist domuzların yazdıklarından hiç bir şekilde etkilenmiyorum.
Şimdi gelelim asıl bu Amerika meselesine. Amerika dünya'nın süper gücü şu an... ve birçok konuda ilerde. Her bişeyi icat etmişler. Kapitalizmin doğum yeri ve bu sayede dünyanın en büyük şirketleri ABD de doğdu. Şu sıralar tabi Amerikayı yönetenler problematik. George W Bush ve akıllı ve kötü kalpli kabinesi yada kabilesimi desek tüm dünyayı yönetiyor. Şimdi son yıllarda Amerikan şirketleri ve Amerikan hükümeti arasında bir sıkı bağ oluşturuldu. Neden? George W kendisi bir ticaret adamı ve ilk seçimleri silah fabrikaları sayesinde kazandı diyebiliriz. McDonalds Nestle vs ya kardeşim adamlardan ne istiyorsunuz? Mesela farklı ülkelerde açılan fabrikalarda çalışan işçiler o ülkeye göre yüksek maaşlar alıyorlar. Zaten dünyada her bi sorunu Israillilere kazıklayan (birazda haklı olarak) Araplar zamanında Israille olan savaşlarda hep Sovyetler Birliğinden silah alıp savaştılar... eee soğuk savaş yıllarında Sovyetler Birliği Araplara silah verecekse... Amerika da doğal olarak Israille silah vermesi lazım... bu da domino teorisi ve Komminizmi durdurma teorileri ile alakalı.
Birde bu faşist sitesinde anlam veremediğim olaylar... neden ETi ve Hürriyet kötü ve sağıcı ideoljisi olan bir "milliyetçi" toplum neden ülkemizi 1. Dünya Savaşında Osmanlıyı arakadan hançerleyen Arapları korumak istesinki? Allah korsunki birgün Türkiyede faşist bir yönetim olsa Amerika'Nın güçsüz olması işlerine yarar ve o bahsettikleri Süper POlis Devleti Türk Birliği Ülkesi şeyini yaratabiliebilirler. Neden? Amerika boykot sayaesinde güya güçsüz olabilir gelecekte:rolleyes: herkez ABD ye komplo teorisi geliştirmekte süper ama birçok kişi okudukları herşeyden fazla etkileniyor. Asıl planlar yapanlar ve kendi çıkarları için herşeyi yapan gizli gölgeler belli ama görmesi güç...
Bize düşen görev hala ve hala Kemalizm yollunda devam etmek... ve Dünya'nın geleceği için optimistik olmak ve tüm dünya insaları ile barış halinde kalmak...
Saygılar... yorumlar?