artık böyle şeylerden bıkmaya başladım... Amerika'nın başarısız dış politikasını ve para için herşeyi yapacak Bush hükümetinden dolayı bütün Amerikan insanlarına ve ürünlerine karşı tavır almak cahilliktir. Hem madem boykot edecez Amerikan mallarını o zaman bilgisayarlarınıza bir daha dokunmatın :rolleyes:
Amerika'nın savaşta yaratığı dehşeti ve dış politikasını kınıyorum ve görüyorumki Amerikada oylar sonucu birçok cahil, daha doğrusu propoganda içinde boğulmuş bilinçsiz insanlar olduğunu görüyorum ama bu anti kola anti milka anti şu anti bu. Bazen düşünüyorumda böyle flashları düzenleyen veya böyle yazıları yazanların işi gücü olmayan Amerika'Nın büyüklüğünü ve başarısını hazmedemeyen, kendi çıkarları için bir ülkeyi yok etmeye çalışanlarınj yaptığını düşünüyorum. Evet biliyorum bu yazıyı okuduğunuz an beni kesip pişirmek isteyeceksiniz fakat dünya yı değişik perspektivlerlede görmeli.
Hem Avrupalılar dünya'Nın içine daha çok etti Amerikaya göre, gerçi Amerikalalıların ataları onlar o başka :D
not: herhangibir şekilde Amerikayı yüceltmeye çalışmıyorum fakat bi yerde böyle şeylere dur demeyi öğrenmeliyiz.
not2: bu yazıdan sonra benden nefret ederseniz anlayışla karşılabilirim
not3: böyle şeyleri forward lamaktan nefret ediyorum