Orjinal Mesajı Yazan: osmanozcilingir
Müslüman kardeşlerimiz öldürülüyor.
Büyük İsrail projesine destek veriyorlar.
Orta Doğuyu yönetim altına aldılar.Belki de oranın patronu biz olabiliriz.Ki şu durumda Saddam faktörü de ortadan kalktı.(Abd'nin belkide tek yararı)
ya kardeşim ben Türkiye'ye ne zararı olmuştur diyorum sen hala yok Müslüman kardeşlerimizdi yok israildi demagoji yapmaya devam ediyorsun.. Orta Doğu'nun patronu nasıl oluyorsun ya ABD bıraksa bile Avrupa böyle bir şeye izin verir mi sanıyorsun?.. gurur yönünden zarar mı mesela?? esas son dönemde en büyük zararı biz onlara yaptık teskereyi meclisten çıkarmayıp topraklarımızı açmayarak.. ben ABD'yi asla savunmuyorum ama AB'nin tutumu zaten ortadayken güçlü bir müttefiği de kaybetmeyelim diyorum.
Orjinal Mesajı Yazan: osmanozcilingir
Atatürk halifeliği kaldırdı buna diyecek sözüm şuan yok çünkü bilgilerim buna yetmiyor.Ama halifeliğin bizde olmaması İslam Birliğinin gerekli olduğu abi olmamızı engelleyemez.
he demek ki bilgilerin yetse Atatürk'ün saltanat ve hilafeti kaldırmasına da laf edeceksin o zaman biraz araştır bazı şeylerde bilgi sahibi ol mesela İslam Birliğini zamanında sağlamış olan Osmanlı Devleti'ne karşı 1. Dünya Savaşı'nda İngilizlerle işbirliği yapan Arapları oku öyle tartışalım burda