vala ben militanı merak ediorum bana çok yakın 5-6 durak ötede oturuo fakat göremedim bi türlü onu ya :D ama şimdi burdan birinin yanına gitme şansım olsa kardşimin yanına giderdim nam-ı değer _VeNoM_ un yani !
makaay,cracks,osa,pentegram(numarası neydi ya :D),exvision,ve üst düzey yöneticileri _VeNoM_ kadar olmasada merak ediyorum :)
beni merak edenler fotoğraflarınız konusuna bakabilirler bi sürü fotom var :p tabi canlı canlı görmek farklı :)
edit:champion77 nam-ı değer PlaYBoY u az daa unutuyordum :)