Thor Bak mesela konuya son mesaj yazan kişiyi bir an R@PP€R zannetim. Karışıyor değişmesi gerekebilir.
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro kop kop kop ulan kimsedemi bi etki bırakamadık 500 msj attık ama :D:D :P sana bakınca kanım donuyor,çok merak ediyorum,özellikle bende derin ve bilge bir kişilik izlenimi bıraktın.
Pizarro **:p:p:p yaaa yok bi ara giremedim siteye sitenin yolunu unuttum okul gibi :p ondan sonra girince tabi böle bişey beklememem lazımdı sorry walla bilge bi kişilik olduğumu pek sanmıyorum son attığım msj içinde özür diliyorum herkezden.**
cracks vaaay dsl kapandı kağpanalı neler neler olmuş.2 gün iç,nde dönüorum beklein :p efsane geri ...misali :p
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Beni merak eden yok mu bea öyle olsun :p Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Benide kimse merak etmemiş:,( bende Necro,-Connect-,Watcher(galiba adı Ufuk'muş:)) kısacası yetkili arkadaşlar ve R@PPER, @DR!@NO, Yeshil, tugaygokdeniz, ismet_nash daha başka varda aklıma gelmiyo bu arada İstanbul Pendik Gülizar Zeki Obdan Lisesi'nden olan varmı:D:D yaw ben merak etmiştim seni:p :p
KocumVolkan :D forumda gezinirken bu konuyu buldum, mesaj yazayım dedim ;) BeST_7RoNaLDo_35 ve Superbamm'ı merak ediyorum
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Uzun lafın kısası herkesi merak ediyorum .. :) Last_BLow hariç :) Adama bak sen. :) :P
Thor Kimseyi merak etmiyorum. Niye edeyim ki? (Biraz fazla kendini beğenmişlik gibi oldu ama olsun;))
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: OaRist ben zombie yi merak ediyorum. gerçekten resmindeki gibi mi? daha geçen gün orda değil miydin:D
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Ben Makaay'ı merak ediyorum :p :) fazla merak iyi degildir.bi winning daha atalımda,tekrar yakından tanıtayım kendimi :)