Thor Makaay ne kadar fazla merak edenin var bir basın toplantısıyla TV'de açıklama yapmanı bekliyoruz:).
Cambaz Benim yazdığım mesajın geçmişini bilmiyorsunuz o yüzden:)Tanışmak isteyenler counter öğrensinlerde gelsinler:p
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo_35 vala ben militanı merak ediorum bana çok yakın 5-6 durak ötede oturuo fakat göremedim bi türlü onu ya :D ama şimdi burdan birinin yanına gitme şansım olsa kardşimin yanına giderdim nam-ı değer _VeNoM_ un yani ! makaay,cracks,osa,pentegram(numarası neydi ya :D),exvision,ve üst düzey yöneticileri _VeNoM_ kadar olmasada merak ediyorum :) beni merak edenler fotoğraflarınız konusuna bakabilirler bi sürü fotom var :p tabi canlı canlı görmek farklı :) edit:champion77 nam-ı değer PlaYBoY u az daa unutuyordum :) ne 5-6 durağı 2-3 durak bea o kadar ps2 kapışalım dedik dimi:D
OaRist Orjinal Mesajı Yazan: militan ben oaristi mrk ediorum ya bak karşıdanmış bide:D eyvallah kardeşim. ben şu izmir gençliğini alıp gezdiriyim diyorum yeni düldülümle barışı da alıp
TeKiN uA Tamam Gel Oynayalım Yenerim Seni :P :D MereK EttikLerim; Shevchenko Miranda CrakcS BeST_7RoNaLDo_35(Ulan bi İddaa Tutturamadın :D ) Militan OariSt Bide Tugaylan Venomu Ediom ;)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: GultrAslanS Tamam Gel Oynayalım Yenerim Seni :P :D MereK EttikLerim; Shevchenko Miranda CrakcS BeST_7RoNaLDo_35(Ulan bi İddaa Tutturamadın :D ) Militan OariSt Bide Tugaylan Venomu Ediom ;) ana şuna bak !!! :D 98 ytl kazanan kimdi ! :) sana verince tiyoları uğuru kaçıo :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks iddaaya tiyo verilir :p atl.madrid ve boro bugun banko :D nese konu daıldı deam edelim konunun esas seyrinden :)
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: OaRist Orjinal Mesajı Yazan: militan ben oaristi mrk ediorum ya bak karşıdanmış bide:D eyvallah kardeşim. ben şu izmir gençliğini alıp gezdiriyim diyorum yeni düldülümle barışı da alıp Sözde kalmasın lütfen OaRist:):p Bence İzmirlilerce Altay maçına gidelim diyorum hem bi katkımız olur:)