Makaay Orjinal Mesajı Yazan: cracks koymucak tabi lan.kardeşi var burda :D lan senden önce ben varım be:D Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway puha 17 yasındaymıs nese düzeltim D: düzeltme olm abla diyeceeeniz:D
rapper Orjinal Mesajı Yazan: Makaay lan senden önce ben varım be:D düzeltme olm abla diyeceeeniz:D abla deil yenge diyecez
Pizarro biliyorum abi bu kötü tecrübeyi yaşadım ask kalsın dayak yiyodum Makaay dan da sağolsun affet :D
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 ben kimseyi merak etmiom eminim hepiniz bildiğim yurdum insanısınızdır :D :) :) Yok abi bende merak falan..ohh mis gibi..
AlPéR Orjinal Mesajı Yazan: Azro Hasann ya daha dün gece gördüm seni artık girmiyon nete nerelerdesin? Bu arada oildiz 1,5 yıl önce yatılı ya geçti GS lisesinde.ama bu aralar artık giriyor görüşüyoruz. msn : ildizovunc@hotmail.com 2 pac lede zaten devamlı görüşüyoruz msn: turkiye06@gmail.com daha dolu adam var eskilerden çoğu gitti de bazılarıyla görüşüyoz yine MURAT136 Yazık iyi çocuktu vallahi genç yaşta gitti hepimizi üzdü allah rahmet eylesin. neeeee???murat?? allah rahmet eylesin ya ulan lgs'ye gircektik sonra site kurcaktık.. uzun zamandır ugramıyordu merak ettiydim..tuh bee o iyi bi vbmaster olucktı olduda..tekrar allah rahmet eylesin cok uzuldum gerçekten...
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: demon1c scorpionu meraq ediorum acaba nasıl bişey ? :D Ara-sıra Nautilius a git, kesin görürsün :)... (tabi sen değil, sen her alllahın günü görüyosundur da görmek isteyen olursa diye söyledim :p)
demon1c scorpion la 18 haziranda Saint josephteki festivale gidioz scorpion meraklılarına duyurulur !! :D
serkann Yasizin neyinizi merak ediyim sonuçta sizde benim gibi insansınız..Bukadar merak iyi değil çüşşşşşşşşşşşş demek istiyorum .... Nedir bu merak milletin çoğu yöneticileri çok mesaj atanları merak etmiş olabilir eyse fazla merak iyi değil...Merak etmemek daha iyi mesela ben niye ediyimki gerek yok..:D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: serkann Yasizin neyinizi merak ediyim sonuçta sizde benim gibi insansınız..Bukadar merak iyi değil çüşşşşşşşşşşşş demek istiyorum .... Nedir bu merak milletin çoğu yöneticileri çok mesaj atanları merak etmiş olabilir eyse fazla merak iyi değil...Merak etmemek daha iyi mesela ben niye ediyimki gerek yok..:D haklısın ne seni merek eden var ne sen merak ediyorsun... ;)