cracks Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz CarlosSantana yı tanımıom .. Dierleri zaten forumun ayıları .. bide 2 kişi daawrdı LİsTede onları sldim.. Hanfendiden fırça yemeyelim :p ne dion lan sen...kese4rim lan seni :D :D allahın maruluuuu Orjinal Mesajı Yazan: Şerefsizn teki Snin km neyini merak etsin lan olum cazibemi heralde :D
egozdemir Bu siteye giriş tarihim daha eskiydi aslında halen daha bu siteye takılan en eski üyelerdenim taaaaa fifa 2001 yeni çıkmıştı yada çıkacaktı nickim GoGo idi fifa 2001 için KERİM APAYDIN'ın bi sitesi vardı hergün yeni birşeyler eklenirdi sora bir gün fifadelisi.cjb.com diye bir site gördüm Ufuk(watcher) abinin oradan birkaç şey indirdik neyse bazı dosyalarda www.fifacenter.com diye bişeyler yazıyor Allah Allah dedim girdim siteye site harikaydı tabi benim yaş 11 gençlik hevesi foruma üye oldum beckham_alper vardı Turkey Grand patch yapmıştı fifa 2001'e gerçekten süperdi hep fifa forumlarında fifa 2002 de Türkiye ligi olacak olmayacak işi tabi site sahibi Elik gel zaman git zaman fifa 2002 çıktı bende hatta 2 tane patch yaptım 2002ye eskiden forumda böyle çok oda yoktu mesela bazılarımız sadece konu dışı ve futbol forum için sitedeler benim merak ettiklerim Watcher Elik Kerim Apaydın Necromancer Hasann Kuty Apili Kanka_smart Makaay ve diğer eskiler ha bu arada bi ara ABDde okuyan bi corleone vardı onunlada iyi anlaşırdık
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: cracks aaa konum tekrar açılmış...ben bakim daha kimeri merak ediom... orcuncetin cembjk bilmiom ödaha varmı.ben varım diyin.msjımı editler sizide eklerim :D ben :D
sertacbjk ben barış abiyi mrk ediorum en azndan bana bir iki iddaa taktği verir :) bide flexyi çok mrk ediorum olm noldu ortadan kayboldun? senle daha pes rövanş maçı yapcaktk :)
Mr_AsLaN Orjinal Mesajı Yazan: rapper ehehe kimse beni de merak etmio ilginç hayal kırıklığına uğradım ehehe Moralinizi fazla bozmayin
rapper bu arada hasan a harbi kırıldım ya arayıp sormadığımı sölemiş adamın msn i bulur bulmaz adama soruorum nasılsın nerdesin die yoktu ortada zaten adamı o an buldum ve adam bize vefasız dio valla kırıldım kanka
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: sh1very beni merak eden varsa buyursun msn ye gokhan_eagle_ronaldinho@hotmail.com daha uzun adres bulamadın mı :D
Tearaway vay beni bitek last_blow kardesim mrk ediomus :D bende sizi mrk etmiom zaten :D ama bitek su blueda ile necromanceri mrk ediom su Blueda bi koyamadı fotosunu :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway vay beni bitek last_blow kardesim mrk ediomus :D bende sizi mrk etmiom zaten :D ama bitek su blueda ile necromanceri mrk ediom su eda abla bi koyamadı fotosunu :D koymucak tabi lan.kardeşi var burda :D
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz MAuhAUahua eda Abla sorma bende düsündüm ölemi yazım die ama yasına bakmaya üsendim :D
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway sorma bende düsündüm ölemi yazım die ama yasına bakmaya üsendim :D puha 17 yasındaymıs nese düzeltim D: